FANDOM

zhruba ohraničený Opatovce,bojnice,kanianka,poruba,chvojnica,pravno,nedožery,prievidza .

Je areál v ktorom boli mikronárody od roku 2009.

Dejiny Edit

Naarnské obdobie Edit

Dec. 2008-Mar. 2009. Naarnské kniežatstvo, ktoré sa zakrátko premenovalo na Poinaaria, potom na Naarn a potom na Inaarns ovládalo územie medzi Prievidzou, Bojnicvami, Kaniankou a Lazanmi. Knieža bol Arthur I. a hlavným mestom boli Kúty.

Zakrátko vyhlásila časť územia medzi Kútami a Zapotôčkami- Zemýnia nezavislosť. Tzv. Zemiyestanská anarchia zvíťazila vo vojne. V marci sa štát rozpadol. Zemiyestanská anarchia pretrvala až do apríla, no dlhšie nevydržala.

Andýrské obdobie- Druhá vlna Edit

´Máj 2009- Február 2010

Po rozpade Naarnu nebolo žiadneho vplyvného štátu.

20. mája kráľ Arnan vyhlásil nezávislosť Kráľovstva Andýrie. Chvíľu pozostávalo len z kráľovej Izby a aleje borovíc. Za nedlho obsadil kráľ Západnú Zemýniu. So skupinkou Naarnských povstalcov sa porátal V Severozemýnskej vojne. Ich rebéliuu známu ako Naarnská nezávislá republika potlačil. V auguste 'obsadil' kúpalisko Dúha v Partizánskom ako Atlantea, Lesopark v Prievidzi, Kúty, obsadil údolie rieky Nitra medzi PD a Bojnicami, Kľak,Fačkovské sedlo, Smrekovicu vo Veľkej Fatre, Kláštor pod Znievom, dokonca si nárokoval aj Estónsky ostrov Hiiumaa či jeden škotsky ostrov a plánoval obsadiť aj Rhodos a časť Antarktídy.

V septembri vzniklo na juhovýchod od Kanianky Republika Srnkia s hlavným mestom Srnkenbrig. Prezidentom bol Jelinski. Andýria (neuvážene) vyhlásila vojnu Srnkii , ktorú prehrala. Andýrski generál Finarfin Cúrunír síce vyhral bitku pri Brodoch a porazil Ipoltarsa, no Srnkijčania preniesli vojnu na Andýrske územie. Arnan sa vzdal a prijal mier, podľa ktorého Bojnický breh pripadol Srnkii. Zároveň však Vakos Aken, ktorý kedysi viedol povstanie proti Naarnu, vyhlásil Oakenskú Republiku s hlavným mestom Oakendub, ktorá sa stala verným spojencom Andýrie.

Zanedlho však v samotnej Srnkii prebehla občianská vojna. V koncom septembra rebelantský Ipoltars sa zmocnil Palitse a Srnkenbrigu. To využil Arnan a okupoval Srnkiu. Prinútil ich prijať tvrdý mier. Potom sa neuvážene rozhodol vyhlásiť vojnu Cheslovií a pomôcť rebelom, no bol porazený.

V oktobri vyhlásila nezávislosť Prvá republika Foret vedná prezidentom Jacques du Foret.

Začiatkom januára vyhlásila nezávislosť Cilacia- Kľak, potom Transnitria- medzi Kútami a lestiskom- a Lesopark. O chvíľu neskôr Kráľovstvo Celephia vedené Finarfinom Cúrunírom. Z Andýrie zostala Západozemýninska republika, ktorá sa začiatkom februára rozpadla.

Západonitriacké obdobie- Druhá vlna Edit

Apríl 2010-August 2010

Kráľ Finarfin založil v Apríli Západonitrianské kráľovstvo ako nástupnícky štát Transnitrie.V Máji sa tam prisťahoval Angador s územím Har Dol Eldar a Secundomia so Southern Cipania. Neskôr vznikla 2. Republika Foret, Kráľovstvo Austrie- nárokovalo si časť Bojníc, Petržalky a Schonnbrunnu.Potom vznikol Arthedain na juh od Foretu. V júni vzniklo Kráľovstvo Vendelín ( nad Bojnicami), Valdéska Federácia (Lesopark), Tribécz, a nejaká vesmírna federácia.

Koncom júla väčšina zanikla, zostal len Angador, Secundomia, Vendelín a Západonitria. Posledné 2 zanili začiatkom Augusta.

Bonicíjske obdobie Edit

August 2010 z minulého obdobia zostal Angador a Secundomia. 11.Augusta vznikla Bonicia[1]

Indilské obdobie Edit

Október 2010

Založené štáty: 1.Kráľovstvo Avoria 2. Kráľovstvo Hattluwiš

Isarnské obdobie Edit

November 2010 - Isarnské kráľovstvo

Also on FANDOM

Random Wiki